Červenec 2011

Škoda patří mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele

31. července 2011 v 20:14 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Škoda Auto patří mězi nejvyhledávanější zaměstnavatele, o čemž svědčí i skutečnost, že se na technicko hospodářskou pozici přihlásilo za první pololetí přes 6 000 lidí.
"ŠKODA má dynamický kurs a bude se dále rozvíjet jak doma v České republice, tak i v zahraničí. V letošním roce otevíráme několik set nových pracovních pozic v souvislosti s nově vznikajícími projekty v oblasti alternativních pohonů, rozšiřování produktové palety, vyhledáváním nových tržních příležitostí a rozvojem zahraničních aktivit v Číně, Rusku a Indii," řekl Ing. Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA odpovědný za řízení lidských zdrojů. "Cílený rozvoj zaměstnanců včetně kvalifikačních opatření, ať již v podobě jazykové přípravy, soft skills nebo odborných znalostí, je u nás samozřejmostí. Naši zaměstnanci mají šanci se po všech stránkách dále rozvíjet a vzdělávat. Firma podporuje inovativní přístupy a prohlubuje jejich další kvalifikaci."

Rekordy padaly v červenci, kdy do firmy nastoupilo 468 zaměstnanců. Společnost pak nadále nabízí zajímavé pozice v oblastech technického vývoje, plánování a řízení výroby nebo nákup a prodej.

Na aktuální nabídku míst se můžete podívat na www.zivotniprilezitost.cz.

Úprava nového loga automobilky

27. července 2011 v 14:15 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Společnost Škoda Auto se rozhodla pro menší úpravu nového loga, které bylo světu představeno 1. března 2011. Logo se změní pouze v tištěných materiálech a na internetu, jinde se měnit nebude, příkladem mohou být oděvy zaměstnanců.
Zdroj: novinky.cz

Změny tvaru se nekonaly, úprava se dotkla pouze orámování okřídleného šípu, jenž je nyní silnější, a nyní tmavějšího vnitřku kruhu. Podle zprávy v magazínu Škoda Mobile působé nové logo "výraznější vizuální dojem" a "použitelnost na tmavém pozadí".

Na materiálech se logo používá už od 1. července, v reklamách od 15. července. Na automobilech se objeví až od začátku roku 2012.

Osmkrát sponzorem Tour de France

26. července 2011 v 12:33 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Škoda Auto už osm ročníků za sebou sponzoruje slavný cyklistický závod Tour de France.
"Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost," prozradil Jürgen Stackmann.

Škoda poskytla 300 vozů, byla partnerem více jak devíti profesionálních týmů a technické asistence Mavic. A navíc se o předání hlavní trofeje pro vítěze, Australana Evanse, postaral člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann.

Flotila zahrnující 300 vozů sloužila pro vedení závodu, VIP hosty a zástupce všech médií. K dispozici byly všechny aktuální modely, tedy od Fabie po Superb.

S ledním hokejem je cyklistika další důležitý pilíř sponzorové strategie Škody. Mimo Tour de France sponzoruje také Giro d'Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. V Česku je pak sponzorem např. akce Kolo pro život.

Škoda Octavia Tour za zvýhodněnou cenu

5. července 2011 v 21:34 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Od začátku července nabízí Škoda své modely Octavia Tour druhé generace za zvýhodněnou cenu.
Škoda Octavia Tour Trumf je nabízena od 254 900 Kč, karosářská verze kombi přijde o 30 000 Kč více, jeho cena tedy začíná na 284 900 Kč. Navíc výbava akčních modelů Trumf lze ještě rozšířit o paket Trumf Plus, jehož pořízením získá zákazník další nadstandartní prvky.

"Nově nabízený model Octavia Tour boduje v porovnání s první generací vozu nadčasovým designem, rozsáhlou sériovou výbavou a kvalitním dílenským zpracováním. Kompletně přepracován byl interiér vozu, který je nyní totožný s aktuálním provedením modelu Octavia druhé generace," uvedl Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda.

Akční nabídka je časově omezená. Model Octavia Tour Trumf lze pořídit za zvýhodněnou cenu pd 1. 7. u všech českých prodejců vozů Škoda.