Březen 2011

Všichni rosteme s úspěchem

26. března 2011 v 18:27 | Mr. L&K |  Reklamy Škoda
Dnes Vám přináším reklamu na Škodu Superb Combi, která nese název Všichni rosteme s úspěchem. Videoklip pochází z YouTube a Vy se na něj nyní můžete podívat.



Spolupráce Škody se skupinou Nightwork

26. března 2011 v 18:21 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Škoda Auto uzavřela partnerství s českou skupinou Nightwork. V rámci toho poskytla automobilka kapele sedm vozů Yeti, pro každého člena jedno.
Členové budou vozy využívat pro osobní použití a zároveň pro použití ve videoklipech. "Nightwork a Škoda se domluvili na spolupráci, která je zábavná a myslím, že z ní mají obě strany radost," říká zpěvák Vojta Dyk.

"Jsme hrdi na to, že právě česká skupina Nightwork je naším partnerem. Neumíme si představit lepší vyslance značky Škoda a modelu Yeti v dané cílové skupině," uvedla Martina Honzáková, která je zodpovědná za koordinaci marketingových aktivit automobilky v České republice.

Nový vzhled stránek Škody Auto

12. března 2011 v 18:00 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Pokud navštívíte oficiální stránku automobilky Škoda Auto, můžete si všimnout nového vzhledu stránek.
Jedná se nejvíce o úvodní stránku. Zde ubyl krátký přehled posledních přidaných novinek, u výběru modelu přibyla cena daného vozu.

Mně se změna vzhledu stránek s novým logem umístěním blízko pravého horního rohu líbí. A co vy? Jak se Vám líbí změna oficiálních stránek české automobilky líbí?

Škoda představila nové logo a studii nového vozu

1. března 2011 v 19:58 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Automobilka Škoda Auto představila nové logo. Ovšem se začátkem ženevského autosalonu se objevil i koncept nového vozu.
Změna loga proběhna v historii této automobilky už po šesté, největší změnu můžeme sledovat v okřídleném šípu, který je podstatně větší a odstín se změnil na světlejší zelenou. Vnější část loga zdobí chromový vzhled. Minulé logo bylo poprvé použito v roce 1999, nové by se mělo na modely nasazovat už od zítřejška
zdroj obrázku: ČTK

Teď se zaměřme na koncept Škody, jenž představuje trochu odlišný směr firmy. Studie vyniká ostřejšími rysy a bezrámovými okny. Záď může mírně připomínat audi.

A jak se Vám líbí nový znak a studie? Své názory můžete psát do komentáře...