Škoda Yeti Autem roku 2010

12. prosince 2009 v 21:30 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Škoda Yeti získala titul Auto roku 2010 Klubu motoristických novinářů v České republice. Rozhodla o tom 37členná nezávislá odborná porota KMN.

"Zisk a právo k užívání titulu Auto roku 2010 Klubu motoristických novinářů nás těší i proto,
že se nový model Yeti stal historicky prvním SUV, kterému se takového prestižního ocenění dostalo. To se v minulosti nepodařilo žádnému jinému automobilu z kategorie sportovně užitkových vozů, což nás utvrzuje v tom, že jsme se v případě modelu Yeti vydali správnou cestou", řekl Jan Hurt, vedoucí prodeje značky Škoda pro střední Evropu.

"Naše první české SUV bylo v ČR uvedeno na trh v polovině července letošního roku. K dnešnímu dni se jen v České republice pro vůz Škoda Yeti rozhodlo více než 2 400 zákazníků (13 500 celosvětově). Již po třech měsících od uvedení modelu Yeti na trh v ČR si vůz drží pozici neprodávanějšího automobilu v segmentu SUV.Zisk titulu Auto roku 2010 KMN není jediným oceněním, které nový model Yeti stihl za dobu od uvedení na trh posbírat. V Rakousku a Švýcarsku získala nová Škoda Yeti prestižní ocenění Zlatý volant magazínu Auto Bild. Nejčerstvějším vítězstvím je pak titul Auto Thropy z Německa,
za čtenáři nejoblíbenější importovaný terénní vůz,"
doplnil Hurt.

Škoda Yeti zvítězila se ziskem 223 bodů a s přehledem porazila v tvrdé konkurenci vozy Opel Astra (164 bodů), Mercedes Benz třídy E (143 bodů), BMW X1 (136 bodů) a Volkswagen Polo (134 bodů).

V prvním kole se ankety zúčastnilo celkem 34 vozů, které byly na český trh uvedeny v období
od 21. října 2008 do 31. prosince 2009.

Anketu pořádá každoročně Klub motoristických novinářů s cílem ocenit nejvýznamnější nový automobil na českém trhu. Při posuzování jednotlivých kandidátů se hodnotila např. tato hlediska: celková konstrukce a design, bezpečnost, hospodárnost, jízdní vlastnosti a chování na vozovce, plnění ekologických norem, cena atd. Jedním z kritérií umožňující porovnání vozidel nejrůznějších tříd a kategorií je "value for money", hodnota získaná za vynaložené peníze.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama