Prosinec 2009

Yeti po celou zimu na horách

18. prosince 2009 v 19:26 | Mr. L&K |  Reklamy Škoda
Na internetové stránce SEZNAM jsem objevil novou reklamu na Yetiho - Yeti po celou zimu na horách. Níže si obrázek můžete prohlédnout... přeji příjemnou zábavu :-)

Škoda Yeti Autem roku 2010

12. prosince 2009 v 21:30 | Mr. L&K |  Zpravodajství
Škoda Yeti získala titul Auto roku 2010 Klubu motoristických novinářů v České republice. Rozhodla o tom 37členná nezávislá odborná porota KMN.

"Zisk a právo k užívání titulu Auto roku 2010 Klubu motoristických novinářů nás těší i proto,
že se nový model Yeti stal historicky prvním SUV, kterému se takového prestižního ocenění dostalo. To se v minulosti nepodařilo žádnému jinému automobilu z kategorie sportovně užitkových vozů, což nás utvrzuje v tom, že jsme se v případě modelu Yeti vydali správnou cestou", řekl Jan Hurt, vedoucí prodeje značky Škoda pro střední Evropu.

"Naše první české SUV bylo v ČR uvedeno na trh v polovině července letošního roku. K dnešnímu dni se jen v České republice pro vůz Škoda Yeti rozhodlo více než 2 400 zákazníků (13 500 celosvětově). Již po třech měsících od uvedení modelu Yeti na trh v ČR si vůz drží pozici neprodávanějšího automobilu v segmentu SUV.Zisk titulu Auto roku 2010 KMN není jediným oceněním, které nový model Yeti stihl za dobu od uvedení na trh posbírat. V Rakousku a Švýcarsku získala nová Škoda Yeti prestižní ocenění Zlatý volant magazínu Auto Bild. Nejčerstvějším vítězstvím je pak titul Auto Thropy z Německa,
za čtenáři nejoblíbenější importovaný terénní vůz,"
doplnil Hurt.

Škoda Yeti zvítězila se ziskem 223 bodů a s přehledem porazila v tvrdé konkurenci vozy Opel Astra (164 bodů), Mercedes Benz třídy E (143 bodů), BMW X1 (136 bodů) a Volkswagen Polo (134 bodů).

V prvním kole se ankety zúčastnilo celkem 34 vozů, které byly na český trh uvedeny v období
od 21. října 2008 do 31. prosince 2009.

Anketu pořádá každoročně Klub motoristických novinářů s cílem ocenit nejvýznamnější nový automobil na českém trhu. Při posuzování jednotlivých kandidátů se hodnotila např. tato hlediska: celková konstrukce a design, bezpečnost, hospodárnost, jízdní vlastnosti a chování na vozovce, plnění ekologických norem, cena atd. Jedním z kritérií umožňující porovnání vozidel nejrůznějších tříd a kategorií je "value for money", hodnota získaná za vynaložené peníze.